miércoles, 24 de diciembre de 2008

Felices días


Digo-vos que ultimamente resulta-me tan difícil conciliar todo co internete que paso de escreber por falta de tempo. Claro que teño cousas que dicer, pero pregunto-me que se vos estaredes coma min e se teredes tempo para ler-me. Por iso, este será un post de links e algo de neve, que estes días xa foi desaparecendo.

A mellor idea para facer cos pequenos: un terrario con bonecos visto en The Crafty Crow, unha fantástica idea de All Dressed in Blue. Por certo, aquel colar que iamos facer con cousas atopadas non tivo demasiado éxito, como non encontramos nada utilizabel esquecimos o proxecto.

Visto en Bloesem a marabillosa igrexa iluminada de Studio Violet, e eu que pensaba que iso das pinzas era unha horterada, e velaí que cousa bonita.

Un fantástico tutorial para facer-lles unha máscara aos cativos, e outro para unha estrela de origami para a árbore.

Un xogo de memoria con tacos decorados con tea, hai tempo comentara no outro blog o de recilcar tapas de botellas... Dou-me conta de que a pesar de ser ideas moi boas só as gardo nos enlaces, terían que ser ideas moi rápidas de facer.
Esta tarde farei un té de Nadal, quizáis non tan chulo como o de Papercrane pero intentarase.

Que teñades nestes días un pouco ou moito de felicidade doméstica y un feliz aninovo.


Felices días:

Últimamente me resulta tan difícil conciliar todo con internet que paso de escribir por falta de tiempo. Claro que tengo cosas que decir, me pregunto si vosotras estaréis como yo y si tendréis tiempo para leerme. Por eso éste será un post de links y algo de nieve, que estos días fue desapareciendo.


La mejor idea para hacer con los pequeños:
un terrario visto en The Crafty Crow, una fantástica idea de All Dressed in Blue. Aquel collar que íbamos a hacer con cosas encontradas lo dejamos en el olvido, por falta precisamente de ellas, no encontrábamos nada.

Visto en Bloesem la maravillosa iglesia iluminada de Studio Violet, y yo que pensaba que eso de las pinzas era una horterada y mira que cosa tan bonita.

Un fantástico tutorial para hacer una máscara, y otro para una estrella de origami para el árbol .

Esta tarde sin falta haré un té navideño como el año pasado, quizás no tan opíparo
como el de Papercrane pero se intentará.

Que tengáis en estos días un poco o mucho de felicidad doméstica y un buen año nuevo!